Kommentarer önskas

Jag bloggar givetvis för min egen skull, men även för er läsares skull. Farbror Johan tycker att ni varit väldigt dåliga med att skriva kommentarer på senare tid, vilket är lite tråkigt. Inte för att jag har något bekräftelsebehov, men för att jag tycker det är superkul att veta vilka som läser och få reda på vad dessa själar tycker. Åsikter och feedback är alltid trevligt! Det värmer i denna trevliga men kyliga och ibland något ensamma stad. Även jag ska bli lite bättre på att uppfatera lite oftare.

Puss på ljumsken.

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej!



jag är lite förvirrad över att du har två bloggar.

jag vill veta mer om din lya.. har du flyttat in?

2008-09-17 @ 11:11:19
Postat av: Blomborg

Tja! Har länkat till min andra blogg på denna bloggen nu;) Under länkar i högra kolumnen.

2008-09-18 @ 10:50:53
URL: http://blomborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mjea.. svårt att kommentera ibland när du bara lägger upp musiklänkar... och det här med blogg är i en grå och tråkig uppförsbacke... iaf de jag läser.. det är typ du som uppdaterar flitigast... som vanligt...

2008-09-18 @ 21:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0