Jag har äkta konst på väggen

Jag har alltid velat ha äkta konst på väggarna. Och när jag nu bor med en äkta konstnär kommer jag inte undan. Mycket trevligt. Sen har jag fått lära mig att tavlor som hänger mot varandra i ett rum måste kunna prata med varandra. Så nu har Stefan hängt upp ytterligare en småerotisk tavla på väggen mittemot så att den uppfläkta kvinnan med den röda klänningen inte känner sig så ensam. She seems to enjoy it! My lovenest is shaping up!


Typ 30, 40 lax för denna, säger Stefan.

Kommentarer
Postat av: leion af hersefärs

Hur stor är tavlan typ?

2008-09-17 @ 12:19:22
URL: http://www.johanleion.com
Postat av: Blomborg

STOR. 1/3 av väggen kanske.

2008-09-17 @ 12:40:14
URL: http://blomborg.blogg.se/
Postat av: j&j

aldrig i helvete att vi skulle betala för den tavlan. om han betalar oss, kanske...

det finns konst och så finns det konst

2008-09-20 @ 16:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0