win-win

I går bjöd vår klass in Hyper Islands andra två klasser på fotbollsturnering på Järdet. jag var, precis som i min forna fotbollskarriär i Högsrumm FF, uppe på topp. Löpvillig. Rättplacerad. Men att göra mål har aldrig varit min starka sida. Sumpade säkert 6,7 skott mot målvakten. Dessutom sprang jag ihop med min lagkamrat Fred i sista matchen och drog på mig en rejäl lårkaka. Surt. haltar gör jag. Men jävligt kul att jaga boll igen.

Det blev för övrigt jämna kamper mot Digital Media 11 och Interactive Art Director 10. Men vi drog längsta strået - 1-0, 1-0 - och visade vilka som är kungar på Hyper Island.




Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-08 @ 21:55:33
Postat av: Erik

Måste vara fusk! Please.

2009-09-08 @ 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0