TWTSB: Addicted

Jag har aldrig varit ett stort fan av chips. Det var först för typ 1,5 år sedan jag köpte mitt första chipspaket. Eller paket och paket. Det var ett rör Pringles. Värt att anmärka är att jag under hela min umväxt umgåtts med stora chipsälskare (Chipsmanuel är kanske den främsta), men har lyckats stå emot relativt väl. Vanligtvis mår jag både illa och har lite ångest efter att ha tryckt i mig några nävar krispigt menlöst fett. Likaså har jag sedan högstadiet hatat nachos (det serverades varje fredag baserat på elevernas önskemål).

2009. Har vändningen kanske kommit? Jag kan bannemig inte sluta äta dessa triangelformade amerikanare.




Kommentarer
Postat av: Bönchipspappa

Fy !!!!!! Du är en otrogen hund.



2009-10-20 @ 16:48:38
Postat av: Petter

Hej jag heter Petter och har varit chipsfri i något år nu. Var dock riktigt nere i träsket ett tag för några år sedan. Det börjar med att polarna käkar, man tycker det ser coolt ut, provar, och sen går det knappt att sluta. Man går på tyngre grejor, som dipsåser mm, sånt som går rakt ut i blodet. Det började som en festgrej men slutade med något jag gick upp på morgonen och käkade. Som erfaren chipsätare, nu i Italien för att på nära håll studera onödiga fetter, har jag bara en sak att säga till dig om denna hälsovåldtäkt som du kanske tycker är lite spännande att prova på:



Det är för jävla gott!



Chips O'hoj!

2009-10-22 @ 00:37:09
URL: http://pettter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0