Celebration!

I 8 veckor har jag och min grupp kämpat, mot en bitvis väldigt bökig kund, mot praktikstress, mot omotivation.
Det har gått upp och ner mest hela tiden. De senaste dagarna har jag suttit i skolan till 01.00 eller längre för att färdigställa två animationer. Det ahr varit påfrestande och frustrerande på olika sätt.

Första delen av The Final Project är nu över, and we fuckin nailed it!

I går presenterade vi slutresultatet för kunden. Vi var beredda med svärd och spjut, men lämnade mötet med en nöjd och överraskad kund som gav oss VG:n och MVG:n.

Jag hade även ett långt och väldigt positivt telefonsamtal med Mekanism från San Francisco angående min kommande praktik. De verkar vara ett väldigt avslappnat ställe med sama humor som jag. Jag fick reda på att ledningen hade gått igenom min portfolio. När de såg min "Xbox Romance"-bild hade de sagt "this guy is sick!". En finare komplimang kunde jag inte fått. Nästa vecka komemr jag förmodligen få prata med deras Creative Director. Fortsättning följer...

I dag presenterade vi slutresultat och kundresa inför klassen. Likaså det gick över förväntan och vi fick massa bra feedback. Det blev ett värdigt avslut för dessa svajiga veckor!

Det är viktigt att fira sina segrar. I går gjorde jag det på detta vis:



Nu stunder en helg i firandets tecken, med Kalmarbesök, tv-spel, film och annat...

Kommentarer
Postat av: viktor m

riktigt gott att höra hoppas på san fransisco du lär äga dom;)

2009-10-10 @ 22:29:09
Postat av: Jonna

Vad härligt brorsan! Fasen.. då kanske man kommer och hälsar på dig i San Fransisco senare då :D

2009-10-11 @ 15:52:42
Postat av: Mamsen

Härligt kämpat. Efter regn kommer solsken som du kanske vet.



Puss mamsen, ringer i veckan.

2009-10-11 @ 20:38:40
Postat av: Johan Leion

schysst! Hoppas du får gigget i San Francisco! blir ju lite avis då ;)

2009-10-13 @ 19:53:47
URL: http://leionshead.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0