Historien om hur 6 bröst hamnade på ett kylslåp i Gröndal

Det Vita Helvetets(tm) kylskåp har sedan jag flyttade in mest varit en plats för urklippta tidningsnotiser, saker som Robert vill att vi andra i kollektivet ska uppmärksamma eller som han själv vill bli påmind om. Det handlar oftast om visdomsord eller enligt DN fina skivrecensioner. För ett tag sedan började jag bidra till stacken, då med ett tips om filmen Alien Raiders som verkade oerhört spännande, även om gubbarna aldrig någonsin skulle se filmen...

I somras, under mitt livs 3 varmaste nätter vandrade jag, Eric och Jim fram och tillbaka längs Las Vegas strip. Längs vägen stod mexikanare och lönnfeta amerikanare och delade ut "tits and ass"-beprydda vitskort till strippklubbar och gud vet vad...
Jag samlade på mig ett hundratals med allehanda nakna och alldeles för storbystade kvinnor, med tanken "fan, de här kommer jag kunna använda till något i framtiden" i bakhuvudet.

Nu har tre av dom äntligen kommit till användning, som kylskåpsprydnad i Det Vita Helvetet. Från början satt ett 30-tal uppe, men jag och gubbarna beslöt snabbt att vi skulle plocka bort en var tills det bara fanns tre kvar. En urvalsprocess med livliga diskussioner som resulterade i att vi bland annat gjorde oss av med min favorit Amber.
Men men...April är i allafall lite spännande...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0