Diskmaskin, installerad. Tv, slagen.

Robert installerade den på 5 minuter. Jag och Stefan bar ner den gamla till soprummet. Väl där hittar vi en tv. Jag säger till Stefan: "Fan, jag har alltid haft en dröm om att få banka skiten ur en tv med ett basebollträ". Stefan rotar lite bland bråtet bredvid och drar upp ett dammsugarrör. "Varsågod" säger han and hands it over. Vi stänger dörren, jag sätter på Paint It Black (nej, inte låten) i hörlurarna (måste ju komma i rätt stämning), sen går jag loss. En sisådär 8 slag. Stefan testar lite han också. Med tv:n händer inte så mycket, förutom ett hål i dess ovansida. Ett basebollträ hade nog gett bättre effekt. Men adrenalinet pumpar. Sen går går vi upp igen. Stefan till sig, jag till mig. Jag vet inte vad Stefan gör, men jag dricker té.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0