PURE MAGIC!

Team Ico, de japanska spelgudarna som gav oss inovativa Ico och Shadow of the Colossus, håller just nu på med ett stort kommande projekt till Playstation 3. Nu har en 1 år gammal trailer från det projektet läckt ut på internet. Team Ico har bekräftat att trailern är äkta, och även om spelet inte ser likadant ut idag så är detta en demonstration av vad vi kan förvänta oss.

Jag faller handlöst. Blir tokförälskad, igen. Nästan lite tårögd. Det är spel som detta som får mig att verkligen vilja börja spela på riktigt igen (jag har ju knappt spelat något alls det senaste halvåret).

Se den!

Project TRICO

Kommentarer
Postat av: Jocke

Missen!!! Detta är ett spel som kommer få mig att gråta.. det ser jag redan nu.

2009-05-20 @ 15:11:14
Postat av: Lars Hallén

Fyfan vad grymt det kommer bli!

2009-05-20 @ 15:44:09
URL: http://blogg.larshallen.com
Postat av: Blomborg

Eller hur! jag fick seriöst mycket tårar i ögonen tredje gången jag såg den. Detta komemr bli stort. STORT!

2009-05-20 @ 16:03:13
Postat av: Anonym

Alltså. Team Ico är spelvärldens svar på Hayao Miyazakis filmvärld... Det magiska, inlevelsen och alla känslor som frambringas...

2009-05-20 @ 20:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0