Vad fan ska jag med en sån här till?

Jag var på väg till skolan och Reklamnissarna på t-banan bytte affischer, så jag passade på att sno en gigantisk cola-affisch.



En stor affisch är en sådan sak som man först tycker är skitcool. Men sedan tänker man: "vad fan ska jag med en sån här till?". Hänga upp den på väggen känns lite väl "hej jag är 12 år och har massa kp-posters på väggarna". Klockan 4 i natt, efter en streamad fotbollsmatch och en del tokigheter på skolan, skulle Sebastian sova lite, så jag kom att tänka på inomhuskojor man gjorde som liten. Ett bord, några filtar, massa kuddar och en drös Kalle Anka-tidningar.

Och så kom planschen till nytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0