Fuck yä!

I dag vaknar jag till en trevlig nyhet. Fucked Up - ett av de bästa punkbanden just nu - är klara för Roskile. Bandet var faktiskt ett av tre utländska band jag hade på min önskelista till festivalen. De senaste två veckorna har jag knarkat deras nya skiva The Chemistry Of Common Life, en skiva som borde fått en topp 10-plats på min årsbästalista. Tungt skit.

Roskilde börjar äntligen få en någorlunda meritabel bandlista med Röyksopp, Fleet Foxes, The Dodos, The Mars Volta, Oasis, Slipknot, Nine Inch Nails och Coldplay. Ge mig lite mer punk och dansvänlig musik så bokar jag biljett så snart jag kan.

Kommentarer
Postat av: jocke

Blink 182 får gärna dyka upp där... och White Stripes.. Wiiii

2009-03-17 @ 12:30:20
URL: http://ramnebordehastryk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0