Och så blev det

Jag vaknade i morse och kände att detta skulle bli en speciell dag, och så blev det.

-King of Pop lämnade denna värld och jag inledde dagen att göra sit-ups och armhävningar till Thriller.

- Jag lekte hemmafru hela förmiddagen och städade, gick med hunden och såååånt däääärnt.

- Tog cykeln till Stora Rör, hookade upp med Rikard, Björn, My + kompis och badade tre gånger under fyra timmar (15
grader i vattnet så det blev mest solstek). Brände mig gjorde jag määä. Och shit, att cykla hem till mig från Stora Rör i motvind tar ju bannemig en halvtimme. Jåååbiiigt!

-Grillade korv med 6 grabbasluringar i Joppas nyrenoverade lya i Tegelviken (fan korv är inte gott egentligen, men det va bannemig gott idag och jag va hungrig). Sen kollade vi fotboll.

- Fick se en fotbollsmatch som var sådär bra att man funderar på om inte fotboll (när det är som bäst) hör till livets allra bästa ting. Vilken jävla hämtning vi gjorde!!! Förbannat fint U21-landslag vi har. Byt ut det mot A-laget, omedelbart! Och kicka Lagerbäck, för i helvete! Spelglädjen jag såg i dag och som jag sett tidigare under denna turnering får mig att känna mig oerhört hoppfull. Typ som när man hör en singel från ett bands kommande album och vet att det kommer bli stort. STORT!
Att vi inte vann är iofs tråkigt, och visst fan var vi mest förtjänta av att vinna. Men men...Sverige kan aldrig vinna på straffar.

-Vidare till Krögers och KM för öl och massa härligt skitsnack (jag drack inget eftersom jag var nykter chufför). Kände mig full ändå. Gutt.

-Kom hem och fick till min stora förtjusing veta att Kings of Convenience spelar på Nalen i Stockholm 3 Oktober!!! Bara några dagar innan Phoenix spalar på debaser! HERREGUUUUUUUD JAAAG DÖÖÖÖÖÖR.

Puss och godnatt och Japandroids är bäst just nu.

15 grader, det e väl ingentiiiiiiing?

Kommentarer
Postat av: Almquist

Du får ta och skapa en mer barnförbjuden blogg under ett synonym där du kan ta ut svängarna lite ;)

2009-06-27 @ 21:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0