Vart ska denna helgen ta vägen?

Har känt mig så jäkla opepp hela dagen. Inte alls den där "yes nu är det fredag"-känslan. Folk i skolan frågade till och med "har det hänt något?", kanske för att jag var tystare och inte lika munter som vanligt. Jag kunde inte ge dom något bra svar. Kanske är det vädret. Har fan inte sett solen på en vecka nu. EN VECKA! Kanske är det för att vi har så jäkla mycket i skolan. Vet inte hur jag ska hinna med allt. Kanske är romantikern i mig sugen på kärlek. Eller så är det för att denna helgen på förhand verkade bli så jäkla toppen. Utgång och konsert i kväll och Uppsalabesök imorn. Men nu vet jag inte om det blir något av det. Och nu ska jag snart gå ner i tvättstugan och lägga in en ny runda tvätt...på en fredag. Kanske är det dags att redan bryta denna vita period och hälla upp några glas rödvin. Wiii...ii..i. Pepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0