Så här borde det alltid vara

Jag är ingen morgonmänniska. Har aldrig varit. Innan klockan 12:00 på dagen är jag som minst kreativ. Tiden fram till 12:00 går mest ut på att försöka få kroppen och hjärnan att anpassa sig till den nya dagen. Jag gillar inte stress. När jag måste stressa på morgonen (ofta för att jag försover mig för att jag suttit uppe för länge natten innan) kan det sätta spår för resten av dagen. Jag är en nattmänniska. Jag är som mest kreativ på eftermiddagarna och kvällarna. Så därför njuter jag lite extra i dag när jag kan sova till 09:00, gå upp i lugn och ro, kolla ett avsnitt Entourage och lyfta lite skrot på gymmet innan skolstarten klockan 13:00. Som det alltid borde vara, åtminstone för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0