I love my gubbs

Man kommer hem. Man är trött. Robert och Stefan sitter redan i köket. Man går in för att börja laga mat, och så börjar samtalen. I dag bockade vi av könssjukdomar, gamla rövarhistorier som involverade mycket naken hud (en av de roligaste var nog den om Robert och hans kompisar som lurade en snubbe att doppa snoppen i konjac efter att han haft oskyddat sex med en spanjorska (detta var när dom var 17 år(någon gång på 60-talet))) och som vanligt - en hel del deeptalk. Det blir liksom så när man bor med två terapeuter som har några års livserfarenhet på nacken. Och så är Robert en jävel på att laga mat. Min kycklingrätt som annars är väldigt god närmade sig i dag perfektion. Man ska bryta ner champinjonerna istället för att hacka dom och tillsätta stekfettet först när de stekt ett bra tag i stekpannan. Det blir mer smak då! Och så denna olivolja citron...alltid så jävla god.

Det är inte många studenter som bor som jag.

Kommentarer
Postat av: Ramne

rövarhistorier med mycket hud? det har du några stycken på lager eller hur herr Blomborg:P

2009-01-16 @ 11:58:20
URL: http://ramne.blogg.se/
Postat av: Pappa

Låter ju skoj! Man kanske får flytta in om mor och jag blir okontanta med varandra.



2009-01-16 @ 13:12:05
Postat av: Anonym

Låter ju skoj! Man kanske får flytta in om mor och jag blir okontanta med varandra.



2009-01-16 @ 13:12:54
Postat av: jokke

Ja rövarhistorier som involverar tunga...! hahahahahaha den är bäst



Älskar dig kompis!

2009-01-16 @ 13:23:50
URL: http://supervovven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0