En händelserik vecka stundar

I morgon bitti, någon gång runt 03:30, stiger jag och runt 9,10 klasskompisar upp för att ta en buss ut till Skavsta flygplats. 06:30 lyfter vårat plan tiill Berlin. Att flyga fredag den 13e känns kanske sådär, men men...Vi ska ju till Berlin!=) First time for me. Här ska vi se till att en husvägg (typ 20x15 meter) blir målad med ett motiv för att promota vår klass och Hyper Island som skola. Just nu befinner sig tre grafittimålare från Kollektivet Livet (som vi övertalat) i Berlin och har redan påbörjat grundmålandet. Vi har (eller ska) fixat spons till färg, byggnadsställning osv). Husväggen har vi fått tillgång till via en klasskompis farsa som äger ett antal fastigheter där nere. Mitt jobb kommer bli att filma våran resa och klippa ihop en kärleksfylld dokumentär. Ska försöka att inte bli allt för full så att kameran hålls stadigt.

Om ni vill vill följa projektet kan ni kika in vår BLOGG

Kommer hem på måndag, och på tisdag kväll är det dags för The Gaslight Anthem att gå upp på Debaser Slusses scen. The 59 Sound var bland de 5 bästa albumen förra året och enligt ryktet ska de var sjukt bra live. Värmer upp gör Polar Bear Club som inte heller går av för hackor. Mer amerikansk punk åt svenska folket!!!

På onsdag tar jag tåget upp till nordligare breddgrader, närmare bestämt Idre, för att njuta av 3 dagars snowboardåkning. Hade egentligen tänkt att vara där en hel vecka, men nu har de två överstående sakerna hamnat på schemat. Men 3 dagar med lite fart och fläkt och frisk luft är alla gånger bättre än ingenting alls.

Cheers to ya'll!

Kommentarer
Postat av: Ramne

fan va kul det låter! Jag vill också till Berlin! by the way, jag visste inte att du kunde åka snowboard?

2009-02-12 @ 19:36:28
URL: http://ramne.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmm min förra kommentar verkar inte dyka upp så jag skriver det igen.

Fan va kul! jag vill också till Berlin! och jag hade ingen aning om att du kunde åka snowboard?

2009-02-12 @ 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0