Kirrat!

Fler och fler grymma band tillströmmade. Jag skulle åka! Ännu fler grymma band strämmade in och jag fixade gratisboende hos min vän Jennie. jag skulle ÅKA! Sedan insåg jag att kalaset skulle bli ganska dyrt. 1400 kr för biljett och mint 600 kr i resekostnader. Jag skulle åka, kanske. Sedan tillkom massa oväntade utgifter. Jag skulle åka, inte.

 Den senaste veckan har det varit på och av, till och från hela tiden. Sökande efter shyssta erbjudanden. Så dök dom upp, ett efter ett. Eric Wikström ringer och säger att han hört att jag ska åka och erbjuder mig det sista sätet i en annars fullpackad bil till och från Göteborg. Sedan hittar jag en biljett på Blocket, för 1000 kr. Jag tvekar inte en sekund. Ringer, fixar, tar t-banan till Fridhemsplan och besöker en Stefan som säljer sin biljett pga av sjukt barn (sjukdom då, inte sjukt i huvudet (eller det tror jag inte allafall(det såg normalt ut))). Jag lånar Stefans toalett, pratar lite jobb och artister och sedan är det OFFICIAL. Jag SKA åka!

09.30 i morgon bitti avgår bilen fråm Fridhemsplan.

Way Out West 2009, here I come!

Mitt nuvarande spelschema:

Torsdag

Sonjagon, Deportees, Blitzen Trapper

Lördag
Bon Iver, Vivian Girls, Bon Iver, Beirut, Grizzly Bear, Band of Horses, Robyn, Wilco, Röyksopp, Arctic Monkeys

Söndag

Patrick Wolf, Calexico, Vampire Weekend, Amadou & Mariam, Wolfmother, Basement Jaxx, Asher Roth, Lily Allen, Teddybears, Final Fantasy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0