Bakis

Skallen känns sne och tung
Jag är tjugotre men inte längre ung

Jag känner mig något antik
På radion spelas nån jäkla Jesusmusik.

Jag är sugen på choklad
Men jag tror inte magen skulle bli så glad

Solen skiner
Synd att jag inte har gardiner

Det har varit en hård helg
Inte så konstigt att jag känner mig som en överkörd älg

Jag är inte bra på att rimma
Så nu ska jag gå och simma

I ett hav av täcke och kuddar
jag gårdagsbesvikelsen suddar

Men först måste jag rusa till toan
Annars blir detta en något brunare Johan


Kommentarer
Postat av: Jocke

GUBBJOHAN!!!

2009-08-30 @ 21:06:56
URL: http://jockeschafer.wordpress.com
Postat av: Almquist

Fantastiskt!

2009-09-01 @ 12:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0