En perfekt dag och ett perfekt avslut

Min sista dag i mina hemtrakter blev en perfekt sådan. Ett värdigare avslut på denna Ölandssommar kunde djag inte fått.

-Besökte min gamla vän Måns Nilsson med familj i Halltorp där dom driver golfbana och fjärilsmuseum. Som bonus sprang jag på min gamla mellanstadielärare Britt Björnefur som jag nog inte sett sedan den dagen jag slutade 6an. Det blev mycket prat om gamla klassen och framtiden i ungefär en halvtimme.




-Drog till Mannes sommarstuga i Borgehage där det blev tennis och svalkande bad med Manne, Kalle och Tojan.



-Tog med boysen till huset i Högsrum där vi lagade mat och gosade med husdjuren.



- Vi hoppade in i bilen och körde över till Kalmar där det blev fotboll och bad i solnedgången, pizza, musikmys med levande ljus.


- Och vem springer jag ihop med utanför Ängös pizzeria om inte Fredrik, min gamla London-flatmate som jag inte sett på 2 år. Tydligen bodde hans farster runt hörnet. Hur stora är oddsen? En redan perfekt dag blev ännu bättre.




- Vi gick bort till Café Söderport där det bjöds på fler vänner, stora leenden och höga skratt till tonerna av latinochill.



Som sagt, perfekt.
Pussar och kramar till er alla och tack för en fantastisk sommar!

Kommentarer
Postat av: Paps

Skulle nästan kunna bli en bilderbok "min perfekta dag" Snygga bilder med verklig sommarkänsla.

2009-08-07 @ 15:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0