Lättnad

Kontakt

Kommentarer
Postat av: Pappa

????????



Dagbok, blogg eller terapi? Bestäm dig!!



Fattar inget.

2008-09-24 @ 19:23:19
Postat av: Lars Hallén

Jag tror jag fortsätter på Klas spår här. För personligt blir opersonligt.



Bestäm dig.

2008-09-24 @ 19:31:55
URL: http://fishtail.nu
Postat av: Blomborg

Jag skriver lite om det jag har i huvudet just nu. Ibland kanske det blir lite för personligt, utlämnande och i vissa fall också otydligt. Det där varierar, precis som hur mitt liv och mina känslor varierar.



Just nu fungerar min blogg som en samlingsplats för alla mina känslor, intryck och iaktagelser, något som jag kan gå tillbaka till om ett tag för att minnas saker. Dels är den till för mig och dels för andra som vill följa vad jag gör i mitt liv.

Sen är det inte säkert att allt jag skriver uppskattas eller förstås av alla. Risken finns ju att det som i detta fallet endast blir en slags ventilationsplats för mig själv och att det då inte blir så intressant för er läsare.



Att skaffa en riktig dagbok är något jag absolut har övervägt den senaste tiden. Då kan jag vara mer precis och mer detaljerad i mina utsvävningar. Och då behöver jag inte vara rädd för att göra folk irriterade eller ledsna(för det har hänt). Inte för att jag helt öppet skulle blotta mina måltavlor här på bloggen (med namn och sådant), men jag är medveten om att det kanske kan bli för ärligt ibland. En dagbok å andra sidan ger mer mig utrymme till att ventilera alla känslor jag har inombords, och där kan jag vara 100 procent ärlig. Det kan jag/vågar jag inte vara här.



Så jag vet inte vad summan av kardemumman blir. Jag gillar att skriva och jag gillar att vara ärlig och få ur mig mina känslor. Men jag är medveten om att allt inte passar in här på bloggen. Kanske jag kan tänka lite mer på i framtiden.

2008-09-25 @ 16:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0