Hej kära dagbok: jävla skithelg

I fredags var jag opepp på allt. Trött, velig. Jag köpte alkohol men festade inte. jag blev bjuden på taco/filmkväll men jag gick inte dit. Jag ville egentligen bara hem och titta på film med mig själv, men inte ens det gjorde jag. Det jag gjorde mest var att tänka på en viss person. Nästa vecka var inte så långt bort.

Lördagen började bra men slutade i skit. En bekännelse, ett svek, en tystnad. Ilska, gråt, skakningar. Pissad på. Funderingar kring mina egna beslut, min tydlighet och min vilja. Det är till stor del mitt eget fel, men fortfarande - ett svek och en tystnad. En jävla feghet. Pissad på.

Känns skönt att bo med två terapeuter och ha goda vänner som ger en goda råd.

I natt sov jag dock gott. 10 timmar tror jag. Skönt. Under kontroll. Kul att syrran är på besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0