Avis

Idag åkte mina kära vänner Joppa och Ramne till Bali. Visst, jag är ganska tillfreds med mitt liv här i Stockholm just nu. Men att kunna bo för 20 kr/natt, surfa - all the time, äta färsk annanas under en svalkande skugga av en palm, lura hallickar att man ska ta del av deras tjänster, köpa Atticus-t-shirts på Electric Hell, sitta på en klippa vid Ulewatus tempel i solnedgången och se  och se de monstruösa vågorna rulla in, äta trerätters på retard restaurant för typ 20 kr, köpa Arak i plastpåsar på skumma bakgator, åka på rafting i Jurassic Park-doftande miljöer, lyssna på Simons historier om sina sexmissbrukande kompisar  - det är något jag lätt skulle kunna tänka mig göra varje dag. Leva i nuet, ta varje dag som den kommer. För två år sedan var jag där. JAG VILL TILLBAKA!







Kommentarer
Postat av: joppa

vill ha dig har!!!!

2008-10-01 @ 13:35:49
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-10-01 @ 13:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0