Adrenalin vs rädsla



Exakt här satt jag en eftermiddag för ungefär två månader sedan och blickade ut över Six Flags Magic Mountain i Kalifornien. I was just about to uppleva den värsta åktur jag någonsin varit med om. Jag och Jim satt längst bak i X2 - Värdlens första 4-dimensionella berochdalbana. Bara sekunder senare tiltade våra stolar 180 grader så att våra ansikten blickade neråt marken och vi dundrade nedför ett 90 grader brant stup. Därefter följde två gigantiska loopar och eld som nästan flamberade ansiktet samtidigt som Metallicas Enter Sandman pumpade ur högtalarna. Imorgon ska jag hålla ett föredrag om dagen då jag besegrade min rädsla, dagen då jag levlade från lvl 1 - lvl 20. Dagen då jag gick från att vara livrädd för bergochdalbanor till att åka ALLT som ett av världens största nöjesfält har att erbjuda. Adrenalinet och kickarna besegrade rädslan. Jag var kung.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Go for it !!!

2008-09-16 @ 17:49:03
Postat av: Jim

Ja tar fortfarande åt mig äran för att du vågade ;)

2008-09-16 @ 19:49:30
Postat av: Blomborg

Ja du ska ha MYCKET cred Jim!

2008-09-16 @ 19:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0