PEPP!

I somras, på Rock Im Park såg jag Sveriges bästa rockband avsluta hela festivalen. Det var festivalens bästa spelning. The Hellacopters har nu i helgen, på Debaser Medis, sina två absolut sista spelningar NÅGONSIN. Åtminstone har de själva sagt att det inte blir något mer efter detta.

Spelningarna har länge varit utsålda. Jag liksom: "DOH". Men idag kikar jag in på lugers hemsida och upptäcker till min lycka att det finns biljetter kvar. Björn ringer. "Det finns ett svenskt band jag alltid velat se, men aldrig sett och det är Hellacopters. VI MÅSTE GÅÅÅÅ!" jag ringer Leo. Han är på. Kikar återigen in på lugers hemsida. Biljettstatus: UTSÅLT. Jag bara: "NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO". Kollar 10 minuter senare. Biljettstatus: FINNS. Snabbt som attan lägger jag 3 biljetter i kundkorgen och lyckas avancera ända tills jag får bekräftelsen. "Dina biljetter är nu levererade till din mail". "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!".

Så nu ska jag, Björn och Leo gå på The Hellacopters nästa sista spelning. Detta kan bli så fruktansvärt bra. Jag är så pepp att jag nästan bajsar på mig.


Kommentarer
Postat av: Paps

Nice. Hur bra var dom?



Pappa

2008-10-26 @ 14:30:33
Postat av: Paps

Nice. Hur bra var dom?



Pappa

2008-10-26 @ 14:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0