Pain

Idag har jag vandrat som en pingvin, som någon som fått stock, som någon som har stockar i båda byxbenen, som någon som skitit på sig. Jag har skrattat åt mig själv när jag insett hur jäkla dumt det måste sett ut. Jag har haft en av mitt livs värsta träningsvärker. Denna gången i ljumskarna. Vanligtvis tycker jag att lätt träningsvärk bara är härligt, men när det gör så ont att man inte kan röra sig normalt är det inte gött någonstans. Måndagens gymdebut satte helt klart sina spår i de otränade musklerna. Idag har jag lidit och känt mig handikappad, big time.


Kommentarer
Postat av: Paps

Trodde inte att du hade några muskler kvar i din socker & snabbmatsdopade kropp ;-)



Allt som inte dödar det härdar!!

Machopappa

2008-10-23 @ 08:48:25
Postat av: jokke

Hahaha jag gjorde några armhävning(säger inte hur många men inte allt för m¨ånga) och fick träningsvärk ja med... fan måste ta tag i det här...

2008-10-23 @ 09:20:33
URL: http://supervovven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0