Inflyttningsfest på Gröndalsvägen 112

Robert - den tredje medlemen i kollektivet dök aldrig upp, inte heller hans 20-tal vänner som skulle komma.  Stefan och jag var lika förvånade som besvikna, men vi donade så mycket  vi kunde på egen hand.  Vi köpte och lagade mat, tände ljusen och möblerade om hela lägenheten för att få plats med ätande och dansande gäster. Det blev en trevlig kväll där gamlingarna satt och deeptalkade på övervåningen medan vi ungdomar dansade sönder vardagsrummet på nedervåningen. Tror nästan hälften av dom jag bjöd inte dök upp, vilket var lite tråkigt. Sjukdom och brist på pengar satte stopp för en hel del. Men väldans festligt att Leion, Petra och Kalle kunde komma förbi, och alla ni andra också, givetvis!
Idag har jag haft en saftig nackspärr. När musiken är bra kan jag helt enkelt inte tygla min galna sida.







Kommentarer
Postat av: Paps

Ser ju jättetrevligt ut! Tyckte bara att du talade osammanhängande på natten när jag ringde. Berusad av alkohol eller någon dam?

2008-10-20 @ 09:59:58
Postat av: Karolin

Åh festligheter av högsta grad!!

Härligt härligt..

2008-10-20 @ 10:20:17
URL: http://bubblaren.blogg.se/
Postat av: Petra

Tack för en go fecke!

Mycket, mycket trevligt.

2008-10-20 @ 14:19:15
URL: http://vivelalovelylocks.blogspot.com
Postat av: leion

Ja det var verkligen en jättetrevlig tillställning!

2008-10-20 @ 16:20:18
URL: http://www.johanleion.com
Postat av: Anonym

wtf

2008-10-20 @ 21:17:26
Postat av: david

Ser jag björn på bilderna. Slår vad om att han drack mintu :)

2008-10-22 @ 18:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0