Helt slut

Allt började i onsdags då vi presenterade våran affärsidé inför ett antal högt uppsatta personer i medie och finnansbranschen. Det gick toppen! Allt slit och alla sena nätter gav utdelning och vi blev bemötta med glada miner och possitiva omdömen. Dansade därifrån, på små lätta moln, lyssnade på världens bästa låtar och mådde så jääääävla bra. Bästa känslan, när man får uppskattning efter hårt slit och då nervositeten lagt sig. Kvällen gick i festens tecken. Slutfirande på rekalmbyrån Britny, karaokevrålande vid Odenplan och superultramegaturbo-dans på Spy Bar. Gick till t-banan klockan 01.00. Nästa t-bana gick 05.00. Jag bara: "KUUUKEEEN". Pallade mig tillbaka till "Spyan". Totalt osugen på dans och folk. Härdade ut till 02.30 då jag tog en buss till Stora Essingen för att därfirån fortsätta till fots i 20 minuter. Frös pungen av mig i den bitiga kylan! Somnade klockan 03.30. Vaknade en timme senare av att en tjejkompis ringde och ville ha nummret till en taxi. Blev klarvaken. Kunde inte somna om på en timme. Sen ringde alarmet 07.45. Dags för utvärdering i skolan! "JAAAAAA!". Total trötthet.

Torsdagen, fredagen och lördagen följde i samma sömnlöshetsmönster. Filmtittande, fest, knasigheter och svårighet att somna djupt. I natt sov jag nog bara 2 timmar. Dygns och matrytmen är helt fucked upp. Så nu tänkte jag faktiskt gå och nanna kudde (Har ju inte ens sett Bollibompa liksom) och sikta på att gå upp tidigt i ottan. Nödvändigt skulle jag tro. Try to get back on track.

Imorgon ska jag bjuda er på helgens knasigaste händelse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0