Man vet att det är en dålig dag när man

- knappt kommer upp ur sängen.
- har idétorka till ett viktigt projekt.
- måste jobba med folk man inte vill jobba med.
- har en bad hair day och måste ha mössa även fast man inte vill.
- funderat på att laga lax men allt går åt helvete

förklaring: Köper paprika på City Gross. Ska cykla över vägen. Påsen åker in i framhjulet. Det går hål på påsen. Paprikan åker ut. Jag cyklar över paprikan med bakhjulet. MOS! Kommer hem till Fridhem. Går ner till Turklivs för att köpa paprika. Alla grönsaker finns utan paprikan, den är slut.

Ibland talar livet ett tydligt språk. Idag sa det till mig att jag inte skulle laga lax. Nu står gröten på spisen istället.

Kommentarer
Postat av: sara

åhhhå, vilken otur! Men vi får tjivas med likadant käk (jag har ingen mjölk kvar)

2008-05-06 @ 11:57:01
Postat av: malin

men du är ju fin i mössa

2008-05-06 @ 18:42:20
Postat av: Blomborg

Jo tack, jag vet;)

2008-05-06 @ 19:30:00
URL: http://blomborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0