GTA IV - fylla

Igår var jag full mest hela dagen (mer om det senare) och idag är jag ganska bakis. Men det hindrar inte mig från att vara full i Liberty City. Var precis och drack lite väl mycket med min kusin Roman Belic på en lokal pub. När vi kom ut på gatan var vi så fulla att vi inte kunde hålla balansen. Jag försökte springa men det gick inte så bra och jag snubblade över Roman gång på gång. Sedan var jag dum nog att sätta mig bakom ratten. Världen runt omkring snurrade som aldrig förr, men jag var tvungen att köra hem och lämna av min kära kusin. Fram kom jag till slut men på vägen råkade köra över ett antal forgängare och kvadda en del bilar. Sedan fick jag för mig att ta ett nattdopp. Med Manhattans tindrande skyskrapor speglandes i vattenytan var det omöjligt att inte vilja hoppa i plurret. Jag simmade lite väl långt och polisen kom och körde över mig med sin båt. Nu har jag vaknat upp på sjukhuset och har en lätt huvudvärk. Tror nog jag ska gå och höra en korv och ta en morgonpromenad i den närliggande parken.

Att vara full i GTA IV är nästan lika kul som att vara full i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0