En fin dag

Den nyttiga dagen har det varit, om man bortser från allt godis jag vräkt i mig. Men hey, halva godispåsen va ju kvar från igår och då fanns det bara en sak att göra. Jag och Linus har nog varit flitigast på hela Fridhem - jag menar, hur många har gymmat och servat/tvättat cyklarna denna dag? Och vädret - ojoj! Oavsett hur många mörka moln det fanns på himlen stod solen alltid orörd på himlen. Sola på kullen på innegården i bara shorts och t-shirt är awesome.

AWESOME är även GTA IV. Majoriteten av uppdragen so far är tyvärr inte lika bra som resten av spelet och visst finns en känsla av "det här har jag sett förut", men när allt klaffar är detta helt klart VÄRLDENS BÄSTA SPEL. Jag menar - pricka föraren i en polishelikopter med ett headshot så att helikoptern kraschar ner i vattnet en meter från plattformen där man står. Spelmagi på högsta nivå.

Kanske borde man ta upp sitt musikskapande igen. Satt här och lyssnade igenom mina gamla Fruity Loops-låtar jag gjorde tidigt i gymnasiet. Cederholm blev överraskad och jag likaså. Hade faktiskt glömt hur grymma och trallvänliga en del av synthslingorna är. Potential, helt klart.

Har idag även hunnit med att designa en logga för min påhittade tv-kanal. Blev väldigt bra tycker jag.

image672

Kommentarer
Postat av: jenny

godis är gott :P

2008-05-04 @ 23:34:25
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0