Bad things right now

Medan jag var i Frankrike blev min cykel snodd vid Karlshamns station. Kom tillbaka, klev av tåget, skulle cykla hem men den stod inte längre där. Igår slarvade jag bort min plånbok, på något sätt. Kanske har den åkt ut min kasse/mina byxor någonstans i skogen. Idag letade jag men fann inget av värde bland barr, mossa och myror. Inte gutt eftersom jag måste handla mat och ha pengar till bussen till Kalmar imorgon. Sedan är hela min kropp fylld av små och stora myggbett som kliar något ofantligt. Att springa runt halvnaken i skogen och akta sig för vassa grenar ger inte bara myggbett utan även sömnproblem. När jag igår skulle försöka slumra in kände jag en konstant känsla av grenar som knäcktes mot min kropp och i mina ögon. Precis som när känner strömmar och vågor i benen efter att ha surfat en hel dag, fast nu var det på ett väldigt dåligt sätt. Och känslan släppte inte heller. Efter ett tag började jag nästan känna mig psykiskt störd.

Kommentarer
Postat av: jokke

Snake hade det värre i Mgs3 serru,, bara så du vet:D

2008-05-22 @ 17:36:44
URL: http://supervovven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0