Inget sug

Har verkligen inte kännt mig sugen att skriva här på bloggen den senaste veckan. Haft fullt upp med skola och recenserande, så det har inte direkt hänt något speciellt i mitt liv. När det inte händer något kul är det svårt att finna motivation och saker att skriva om. Många uppdaterar frekvent och skriver flera inlägg per dag bara för sakens skull, men jag är inte sån. Inte  just nu allafall.

Ikväll packar jag återigen min otympliga resväska och tar tåget till Malmö. Massa skojsigheter står på schemat under helgen! Mina tjejkompisar har tyvärr inget internet så ni Blomborg-fans får snällt vänta på bättre tider. Typ söndag kväll då jag kommer hem till Kalmar.

Puss

Kommentarer
Postat av: Ramne

hem till kalmar på Söndag?. har ni nån sorts sportlov er jävlar?

2008-03-06 @ 12:41:38
URL: http://ramne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0