Folkhögskolefest

Förfest hos Joppa med schlager (trots viss motvilja från somliga). Klockan blir dags för utgång. Oerhört nära att folk röstar för Palace. Jag bara "fuck no". Lyckas tillsammans med syrran övertala gubbarna att istället dra till en folkhögskolefest i Skogsby på Öland. Varför inte våga lite liksom!? Två bilar lastas med folk. Vi åker över bron. Jag är faktiskt fullare än vad jag varit på väldigt länge. Får okontrollerade skrattattacker och ringer upp folk jag nästan inte känner längre.

Framme i Skogsby.

Spelningen har precis slutat. Folk hänger i korridor. Inte så mycket folk. Börjar diskutera svampplockning med en tjej och hävdrar att jag är kung inom området. Tror det går hem.

Någon kör igång Pogo med Digitalism i ett av studentrummen. Jag går dit. Grabbarna hakar på. Vi börjar dansa.

Helt plötsligt börjar folk strippa sig bara på överkroppen. Tror Joppa är den första att haka på. Sedan börjar vi klä av varandra. Inom loppet av några minuter har det lilla rummet fyllts av 25 halvnakna människor som gnider sina  svettiga kroppar mot varandra till tonerna av Daft Punk, Familjen, Slagsmålsklubben mm. Glädje. En tjej har piercing i bröstvårtan. Folk hoppar i sängen. Sängen blir dränkt i öl.

Bilen till Kalmar avgår lite efter 2.

Somnar efter 5.

RANDOM

Kommentarer
Postat av: Almquist

låter som en lyckad fest helt enkelt

2008-03-02 @ 19:59:11
Postat av: Rikard

Det var bara SÅÅÅ! jävla konstigt

2008-03-02 @ 21:31:32
Postat av: Eric

Been there. Done that.

2008-03-03 @ 10:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0