Dom har det inte lätt

Jag och tandborstar går inte riktigt ihop just nu. Igårkväll när jag skulle borsta gaddarna fumlade jag iväg min nya tandborste så att den landade på golvet nedanför toastolen. "Skabbigt att borsta tänderna med den nu liksom", tänkte fulla jag och gurglade munnen med tandräm och munskölj istället. Idag skulle jag koka tandborsten för att få bort de misstänkta bacilluskerna. Råkade glömma den stackars borsten i grytan. Efter 15 minuter i kokande vatten var den obrukbar (jupp, jag testade den).

Idag inhandlades en ny tandborste - en orangegrön och blommig Jordan (Är så fattig att jag egentligen inte ens har råd att köpa tandborstar). Den är dock lite rädd, för den vet hur fummel-Johan har behandlat sina tandborstar den senaste tiden.

image540
 

Kommentarer
Postat av: david

hahhaa.. så go han e :) Köp en eltandborste?! ;) De är även roliga!

2008-03-17 @ 09:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0