Det naffsas lite

Jag trivs i min mustasch, och jag tror att de flesta som känner mig vant sig vid att se mig i den. MEN, mustaschen har medfört en ful ovana. Jag biter i den, hela tiden!

"Hur gör man då detta?" tänker ni som inte har mustasch eller ni som har mustasch men som inte gör det. Jo, man liksom trycker ner överläppen med hjälp av pekfingret så att mustaschen hamnar i ett fint läge mellan tänderna. Sen är det bara att bita på.

"Varför ska man då göra det?" tänker ni. Tja, vem vet. Det är ju som sagt en ful ovana. Men kanske för att det känns bra, för att det avlastar lite stress eller för att det helt enkelt GÅR att göra det.

Sen är det ju inte direkt så att jag biter bort hela mustaschen. Bara vissa hårstrån som sticker ner eller ut lite för långt. Men vem vet, detta kanske bara är början.

Men jag tänker fan inte låta det gå så långt som för denna killen, som helt klart börjat övermissbruka detta med mustaschnaffsande.

image510
Epic fail.

Kommentarer
Postat av: Jokke

Borde det inte heta "ful vana" eftersom du gör det ofta. En "ful ovana" är väl mer åt att sno en godisbit i plockgodishyllan.

2008-03-03 @ 14:43:59
URL: http://supervovven.blogg.se
Postat av: Blomborg

Jo, du har nog rätt där Jocke. Man kan väl säga att det började som en ful ovana men att det övergått till
en ful vana.

2008-03-03 @ 14:53:23
URL: http://blomborg.blogg.se
Postat av: Gammelfarfar

Varför käka skägg? Inte sjukt gott liksom...
/Skägg for the win

2008-03-04 @ 19:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0