Sommarlov

Den senaste veckan har varit intensiv. Rock Im Park var både bra och dåligt. Fulla tyskar, dåligt väder, kasst ljud under Rage-konserten och trängsel är inte najs. Däremot gjorde Hellacopters, Justice, The Verve, Coheed & Cambria och Johnossi att det ändå kändes värt att ha åkt ner...och så alla goa gubbar i gänget förstås. Och så såg jag Metallica för fjärde gången och fick äntligen höra min favoritlåt live - The Four Horsemen.

Hann knappt komma hem och andas ut förrän det bar av till Stockholm. Intervjun på Hyper Island gick bra (kändes bra i magen allafall) och alltid lika kul att träffa Eric och kolla när Sverige spelar EM).

Har den senaste veckan också insett att jag kommer ha väldigt dåligt med tid till att blogga denna sommaren (kommer knappt vara hemma), så nu tar blomborg.se sommarlov. Finns så mycket viktigare saker att hinna med - umgås med vänner och familj, vara ute i solen, festa och förbereda resa och framtid. Nästa söndag flyger jag, Eric och Jim till Los Angeles där vår månadslånga roadtrip längs USAs västkust tar vid. Jag är PEPP, men har samtidigt ångest för att jag inte kommer hinna spendera mer tid i Kalmar/på Öland.

Kanske kommer blomborg.se uppdateras med roadtripberättelser under resans gång.

Glad sommar på er allihopa...och puss!


Kommentarer
Postat av: Amiga

Jag håller tummarna för dej så du kommer in på Hyper Island. Jag kommer verkligen att sakna dej om du inte är kvar i Karlshamn däremot.

Trevlig sommar!

2008-06-16 @ 10:02:28
Postat av: Ramne

1:lycka till med Hyper Island

2: du får ha så kul i USA

3: tackar för att ni gratta syrran på studenten=P. hörde talas om Pingis dansen. lät helt lysande

2008-06-16 @ 10:54:04
URL: http://ramne.blogg.se/
Postat av: Jayvonboe

Jag kan inte sova... Så här sitter jag, klockan 03:05 och väntar på att bli trött så jag kan vakna och sen åka till USA. Lär va en trött Jim ni reser med imorn ;)

2008-06-22 @ 03:05:42
URL: http://jayvonboe.blogg.se/
Postat av: leion

Damn jag är lite avundsjuk ska du veta... Vet vart kommer alla dina finanser till dina äventyr ifrån?

2008-06-22 @ 21:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0