Uppskattat

Har ont i huvudet. Springer över till Chrille för att snatta en huvudvärkstablett. Möter min nyinflyttade granne Fille i trappan. Han bjuder in mig på köttfärssåsmiddag. Har redan ätit köttfärssås idag och tre gånger förra veckan, men klart jag inte bangar. Behöver ju liksom ändå äta efter den nyss avslutade träningen. Det blir snack om tjejer, om hur dom funkar, om hur man tolkar deras sms. Alltid lika spännande. Fille och jag är enade och nickar instämmande...och så smakar köttfärssåsen mumma!

Tackar!

Lovar att bjuda Fille på en flygresa i ett privatjet till Stockholm. Där ska vi äta svindyrt på en vräkig krog på Stureplan.

Fixar. Man har ju kontakter, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0