Nytt hatobjekt

Christer Sjögren har alltid varit tanternas favorit. Det var tack vare deras röster han klarade sig i lördags Jag undrar hur många urtvättade xxl-trosor han fått kastade i ansiktet under årens alla livespelningar.

Är tanterna Christers favoriter då? Nej.

För sanningen är att Christer gillar småflickor. Det hela blev ganska tydligt i slutet av lördagens Melodifestival då Christer frekvent stötte på lilla Amy Diamond. Hans ögon och armar kunde verkligen inte säppa taget. Man kunde riktigt se hur hon kände sig obekväm i hans sällskap. Det hade jag också gjort, utan tvekan. För blåtta åsynen av denna karl får det att krypa i kroppen. Han är så läskigt smörig att jag bara vill kräkas.

image482
(tack Schäfer för bilden!)

Kommentarer
Postat av: Ramne

jag till och med röstade på Christer och jag är stolt över det! Christer Sjögren 4 The Winn

2008-02-12 @ 20:03:53
URL: http://ramne.blogg.se
Postat av: Limpan

Titta här då! Tydliga bevis på att Amy limmar på Christer.
http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00537/christertva_537822w.jpg

2008-02-12 @ 20:42:16
Postat av: Pappa

Tycker att du är väl hård. Anser att Christer och Amy var de klart bästa sångarna i fältet.Tror att den forne vikingen tyckte att det var kul att äldst & yngst vann. Brandur sjöng också bra men det var ingen schlagerkänsla.

Mest musikalisk i familjen, så det så.

2008-02-13 @ 08:49:50
Postat av: Christer Sjögren

I LOVE EUROPE!

2008-02-14 @ 16:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0