Doh

Jag hatar att blir väckt då man sover som djupast och skönast, när den där djävulskt monotona och oerhört uttjatade alarmsignalen tjuter en i örat. Jag har sovit alldeles för lite under den senaste veckan. Kroppen börjar känna av det. Det rör sig kanske inte om mer än en timmes extra sömn, men den där timmen gör förbaskat mycket. Idag kunde jag ha valt att ligga kvar i soffan och sovit ytterligare några timmar, men valde istället att stressa iväg till skolan för dagens spelföreläsningar. Nu i efterhand konstaterar jag att det var ett felaktigt beslut. Men hey, jag fick åtminstone gratis lunch i skolan.

image449

Kommentarer
Postat av: rickard

har du dött av för gammalt godis på bilden? ;)

2008-02-01 @ 18:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0