Bilar, bilar, bilar, bilar, bilar, bilar, bilar, bilar, bilar.

Ett jävla letande har det varit. Det känns som om jag sökt igenom hela internet i jakt på en välbevarad nercabbad amerikanare som både är fotad framifrån, bakifrån, snett från sidan och från sidan. Lättare sagt än gjort. Alltid är det någon vinkel som saknas. Jag har slitit mitt hår, fått ännu mer nackspärr och mumlat fula könsord mest hela tiden. Men nu tror jag bannemig att jag har funnit den, bilen som jag ska cruisa i längs Amerikas omväxlande vägar i mitt nästa After Effects-projekt.

En blankpolerad Ford Mustang från 1966.

image485

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nice!!

En riktig veteranklassiker. Men ska du göra resan i det verkliga livet i framtiden, så försäkra dig om att den är i bra skick, det är ju en gammelbil.

Paps

2008-02-15 @ 09:22:10
Postat av: johannes

inte billigt nån stans ifall den går sönder!
se till så kylningen av motorn fungerar som den ska!!!

2008-02-15 @ 17:19:41
URL: http://johannesp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0