Föräldrarhångel

Jo, jag såg faktiskt lite tunga när dom sa hej då. Mamma åkte till Nässjö. Pappa stannade hemma. Om det var mammas, pappas eller bådas som syntes vet jag inte ritktigt.

Idag, för exakt ett år sedan packade jag resväskan och flög till London för 180 kr (fatta, billigare än till Stockholm liksom). Ett impulsivt beslut som jag kände var nödvändigt. Mitt liv hade blivit slentrian. Jag behövde få nya intryck och upplevelser. Ett år går numera sinnesjukt fort. Om jag just nu inte hade varit uppbokad och låst hade jag nog inte tvekat på att resa iväg igen. Men snart är det sommar. På söndag bokar vi USA-biljetterna.

Och nu kom Schäfer och snorade på min hand...det var ju trevligt=)

Kommentarer
Postat av: mamma

Menar du att vi slafsade mule mitt på trottoaren. Du ska veta att trots ett 20-årigt äktenskap + några i synd så är det inte helt kört på kärleksfronten.

Puss

2008-04-05 @ 18:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0