Andas ut, andas in

Andas ut - för när Roskilde idag nästan spikade hela sin lineup fanns där inget jag bara är tvungen att se. Så när jag befinner mig på USAs västkust 3-6 juli slipper jag känna någon megaångest. Om dom nu inte har ett/flera ess kvar i rockärmen...

Andas in - för att jag tydligen hade glömt betala förra månades hyra och fick en faktura på 3450 kr. Jag som var bergsäker på att jag hade betalt. Igår betalade jag även ett nytt grafikkort för 1000 kr och GTA IV för 530 kr. Hata att behöva ta pengar från sparkontot. Med endast 700 kr kvar denna månaden måste jag nog säga hejdå till mina Malmöplaner i helgen. Kanske borde man åka hem till Kalmar igen, för tredje gången denna månaden...

Kommentarer
Postat av: Jokke

Asså det är kul att ha dig hemma. MEn det blir inte samma sak att vinka hej då till dig om du kommer hem veckan efter.. :P

2008-04-16 @ 20:38:47
URL: http://supervovven.blogg.se
Postat av: hej

alltså ska du till malmö, vart ska du bo?

2008-04-16 @ 22:29:16
Postat av: Blomborg

hej: hos dig.

2008-04-16 @ 22:31:29
URL: http://blomborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0