Trött

Hatar att inte kunna sova ut, att inte kunna känna sig utvilad. De senaste två veckorna har jag nog inte sovit mer än 8 timmar någon natt, och det hade jag verkligen behövt. Varje morgon vaknar jag av det där jäkla alarmet och vill bara ligga kvar i sängen, snooza i 2 timmar. Inte ens på helgerna kan jag sova ut eftersom min hjärna ställt in sig på att vakna vid 9-snåret. Inatt somnade jag runt 2 och vaknade automatiskt vid 9. Och när jag väl vaknar brukar jag aldrig kunna somna om eftersom min hjärna börjar tänka och slingrar in sig på stora tankar och omfattande livsfrågor. Nu sitter jag här och känner mig som en zombie. Skulle bara vilja somna om, men dagen rinner ju iväg. Ska animera, gå och handla, laga mat med boysen och förmodligen hinna spela lite.

Om inte det vore nog måste jag försöka få tag på Karlshamns Bostäder och deras slamsugare, om dom nu har någon sådan. Det är nämligen tvärstopp under våran dusch och varje gång man duschar fylls badrumsgolvet med äckligt vatten. Igår drog jag på mig plasthandskar och dök ner för att försöka rensa rören från hår och annat äckel som fastnat, och trots att jag fick upp en hel hästsvans sjönk vattnet inte undan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0