Tidsresande

Det känns lite som att resa i tiden när man tar flyget från Bromma till Ronneby och endast en timme av ens liv har förflutit. Lite som när jag sov bort 6 av 10 timmar på flyget hem från Bangkok. 390 kr för sista minuten-flyg hem är inte fel, speciellt inte när man träffar en skolkamrat och får skjuts hem till dörren.

Helgen har varit bra. Kul att bila upp, snacka massa skit, se den första snön, bli mulad, få mula och fallla offer för årets första snöboll. Tack Angélica, David och Gustav för en minnesvärd roadtrip!

Kul att träffa alla nära och kära igen - Eric, Syrran, Ramne, Manne, Karro, Malin. Tack till er alla för att ni är så underbara vänner! Och inte visste jag att min bästaste Eric var så pedant;) Men om man har en så pass fin och central lägenhet ska man väl inte vara något annat?

image290
image291

Gårdagens festkväll började så lovande. Jag och Eric blandade egen Thailändsk bucket (sprit, Red Bull och Sprite), Malin, Syrran, Rebecka och Karro rullade in och jag blev snabbt väldigt berusad. Men sen var det bara som om det sa stopp. Maxgränsen verkade vara nådd, även om jag forsatte dricka vår fina bryggd. Syrran mådde lite dåligt och jag blev alltmer trött och osäker på vart kvällen skulle sluta. Ingen var liksom överrens om vart vi skulle.

Jag och Eric begav oss tillslut ensamma till den nyöppnade Trance-klubben The Office i Stadshagen. Men väl framme blev det klart att polisen hade gjort razzia och stängt ställen, förmodligen pga för mycket folk och annat skit. Vi begav oss till Slussen men kände ganska snabbt att festlusten var bortblåst. Eric började prata och gulla med sin flickvän i telefon och jag föll för en stund tillbaka i gamla tankemönster, saknad och lite ensamhet.

Men som vanligt fanns/finns det en lösning: Brand New - The Devil And God Are Raging Inside Me

image292
image293
image294
image295

Kommentarer
Postat av: Eric

Jag är pedant på ett fint sätt. Dock ett ovanligt sätt.
Så underbart o träffa dig igen. Synd att utekvällen kom av sig men det var ju mysmys o se Meet the Robinson imorse.
Vi ses snart igen =)

2007-11-18 @ 21:15:44
URL: http://wastanfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0