Spelberoende

Ett 25 timmar långt rollspelsäventyr och ett av årets bästa spel är slut, men Mass Effects djupa universum lever kvar i mitt huvud. Recension kan ni läsa i morgondagens Fredagsnöje. Slut är även den mest intensiva spelmånaden någonsin! Och då har jag inte ens haft möjlighet att spela Super Mario Galaxy, Crysis, Guitar Hero 3 och Call of Duty 4. Och vilket sjukt spelår det varit, kanske det bästa någonsin. Bioshock, Okami, The Darkness, The Orange Box, Skate, Halo 3, Eternal Sonata...Man glömmer ju nästan bort Final Fantasy XII - det om något är ett gott tecken. Eller gott och gott. Sedan plugget började har jag spelat mer tv-spel än jag någonsin gjort under så kort tid. I två veckor har jag suttit i skolan, otåligt skakat på benen, velat stänga igen datorn och velat cykla hem för att kunna fortsätta kampen - först i Halo 3 och nu Mass Effect. Jag ser faktiskt fram emot en spelfri helg...fast söndagar är ju förstås alltid heliga tv-spelsdagar...

Kommentarer
Postat av: jonny

hej hallå det här är jonna , jag vill bara uttrycka mitt intresse för att få komma på den årliga nyårsfesten. tack då.

2007-11-30 @ 18:04:14
Postat av: Blomborg

Wiii! Fan så kul. Hde ju vart najs om vi kunse samla alla knasputtar under samma tak. Middag också då I guess? Tror det är 120 kr per skalle, men då ingår mat, lite dricka, raketer osv. Puss

2007-11-30 @ 18:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0