Lars "grå" Lagerbäck

Hurra! Eller? Visst är det trevligt att Sverige är klara för EM, men med tanke på vilken tråkig fotboll dom i nuläget levererar spar jag på lovorden. Varför kan man inte vara född i Argentina eller Brasilien så man får njuta av lite fart och fläkt? Eller, jag vill ju vara född i Sverige, men ändå. Jag tror att landslaget är i starkt behov av en ny tränare. Lagerbäck har ju liksom lika mycket karisma som en vandrande pinne, eller som min högra skinkhalva. Och hur seriöst kan egentligen spelarna ta honom när han vandrar runt där i sin slitna träningsoverall. Tror faktiskt vi behöver införa kostym, men det hade kanske gjort Lagerbäck ännu gråare än idag?

Förresten. Märkte ni som kollade att Mjällby numera bara har Macdonalds-M:et i lightvariant som frilla. Det är fortfarande inte okej, inte alls faktiskt.

Kommentarer
Postat av: jokke

Det sjuka är att Norge med har en kommentator med mjällbyfrisyr, Seriöst det var ju poppis när Backstreet Boys gjorde succe.

Lagerbäck ja. En pajas i träningsoverall. Vad sägs om Svennis som tränare. Stil, slips och groupies.

2007-11-22 @ 15:05:52
URL: http://supervovven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0