Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut.

Igår natt drömde jag att jag satt i en liten eka tillsammans med en jättesöt tjej. Denna tjejen hade en liten apa som först var jättegullig och gosig men som sedan blev aggressiv och började bita mig i tårna.

Inatt drömde jag ännu sjukare saker:

- Var på en fest där folk från Blekinge Tekniska Högskola mördade dom som hade deckat. Sedan lekte dom runt med deras kroppsdelar.
- Spelade Turtles-temat på Guitar Hero
- Dagen efter festen hade alla BTH-studenter någon form av ritual där dom stod på rad och spydde.
- Åkte en skenande rulltrappa som slängde in mig i en vägg.

Under tiden jag skrivit detta har redan massa drömminnen försvunnit. Tycker det är dags att någon uppfinner den där drömfångaren nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0