Midsommarhelgen

Efter årets midsommarhelg i Borgholm kan följande konstateras:

- Att ligga mellan en säng och en soffa har aldrig varit roligare.
- Att störa två polare som ligger och hånglar med varsin brud i samma säng har aldrig varit roligare.
- Bratten fick en välbehövlig medicin.
- Joppas mormor och morfar kan vara de skönaste morföräldrarna någonsin.
- The Tough Alliance har gjort några av de mest dansanta och glädjefyllda sommarlåtarna någonsin. 
- Sommarens One Hit Wonder i repris är Wheatus - Teenage Dirtbag
- Strand är tveklöst sommarens bästa uteställe med några av Sveriges bäst levererande dj:s

But on the other hand...


- Att ha linser som ger en ormögon ger inget bra första intryck.
- Att ha en flickvän som välkomnar folket med ormögon är inte okej.
- Att slänga sig i en säng där man tömt ett halvt saltpaket på sin rödvinsfyllda skjorta är inte okej...*host*Joppa* host*
- Att snacka sig till ett ragg är inte okej.
- Att ha en stor blomkruka vid ingången till Strand där folk nästan bryter benen vid trängsel är inte okej.

Och helgens höjdpunkt:

Diskussion efter det att Ricke släppt av mig,Joppa och Bratten i sin morsas bil:

Jag: Alltså, Ricke kommer lätt krocka snart om han fortsätter köra såhär.
Joppa: Ja, alla jag känner som kört sådär råkar förr eller senare ut för en olycka

10 minuter senare i kön till Strand:

Ring Ring
Jag - har du krockat eller?
Ricke - Ja...hur FAN visste du det?

Det blir en bra sommar...

Kommentarer
Postat av: erik

hej. det blir en fin sommar johan.

2007-06-25 @ 12:53:34
URL: http://swedishtune.blogg.se
Postat av: Joppa

vill bara notera att det inte var min skjorta som låg på sängen! och sen vill jag tacka er grabbar som var med och gjorde en av de mest minnesvärda midsommarhelger ever!
puss

2007-06-25 @ 22:20:04
Postat av: rickard

trevligt att jag kan roa någon med min bilkörning. jag blev iaf lite skrämd. nåväl, jag skyller på penicillinet!

2007-06-26 @ 08:07:44
URL: http://ljushuvud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0