Hitler trodde inte vi skulle minnas hans mustasch, så han började genmanipulera katter

Här sätter man sig vid datorn för att skriva en hyllning till The Nationals lågmälda, dystra men samtidigt magiskt vackra skiva Boxer. Ett album som mycket väl kan bli ett av de mest spelade under de kommande sommarnätterna, ett album som är sådär bra att man måste gå en extra runda längst vattnet och de mysiga nattlyktorna innan man går hem, bara för att avnjuta ett par låtar. Men så loggar jag in på msn där Schäfer levererar dagens hemsida: Cats That Look Like Hitler!

image11       image12

Kitlers liksom...Kan verkligen inte sluta skratta. Roligaste sidan på länge. Kan iofs bero på att jag är trött.

Kommentarer
Postat av: rickard

Roligt att du skaffat en blogg också!
Såhär prcis hemkommen från Hultan kan jag säga att jag
ändå till trots din beskrivning av utekvällen i onsdags verkade helhärligt, så ångrar jag inte en sekund att jag åkte på hultsfred. vilken underbar festival det blev!! mer info inom kort på ljushuvud.blogg.se =)

2007-06-17 @ 11:54:36
URL: http://ljushuvud.blogg.se
Postat av: rickard

PS. Nationals nya ÄR fina krejor.

2007-06-17 @ 12:23:50
URL: http://ljushuvud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0