Fula ovanor

Jag har en ful ovana...eller flera nu när jag tänker efter.Förutom att jag petar mig i näsan och rapar högre än någon annan i vänskapskretsen äter jag nästan alltid frukost ståendes eller sittandes här, vid datorn. Mamma säger alltid att det är stressigt för min lilla mage och att jag istället bör sitta vid matbordet och läsa dagens tidning. Nu sitter jag här igen och äter gröt. Mjölken skvätter gång på gång ut över de lortiga tangenterna. Men jag vill bara skriva ett sista inlägg innan jag sätter mig i bilen som ska ta mig, Eric, Bratten och Ricke till ölens och festivalens land - Danmark. Ska bli kul att ge sig ut på vägen igen. Lite av en reunion från förra sommarens roadtrip i Europa, fast plus Ricke. Det blir en resa längst den lyxiga östkusten, shopping i Köpenhamn och utgång på ett ställe där man tydligen ska få gratis öl och vin för bara 200 svenska. Det ni!

På måndag blir jag avsläppt på Roskilde. Detta blir tredje året jag besöker världens trevligaste festival, men för ovanlighetens skull känner jag mig inte alls särskilt peppad. Kanske för att jag varit i London och redan upplevt det bästa musiklivet i hela världen. Hur som helst är det alltid lika kul att minga runt bland alla härliga människor och leva som en gris i en vecka. Dessutom kommer ju The Killers, Arctic Monkeys, Arcade Fire, The National, Dj Tiesto, Beastie Boys och Strike Anywhere!

För att återgå till fula ovanor. Min allra fulaste ovana är att jag är SÄMST i världen - förutom Långkalle - på att hålla tider. Om en halvtimme kommer Eric och hämtar upp mig i den hyrda Audin och jag har inte ens packat ner alla kläder...måste bara äta upp gröten först.

Kommentarer
Postat av: Joppa

Jadu Johan! Du är utan tvekan en av de sämsta personer jag vet på att hålla tider! Har ju varit lite av ett tidsfreak, så det blir ju inte bättre i mina ögon! Men jag ÄLSKAR dig ändå! Men jag känner att flytten till stan gjort mig mindre tidsmedveten. Tur för dig!

2007-07-01 @ 20:34:48
Postat av: soffan

jag tycker du e jättebäst men sluta rapa tills vi gifter oss

2007-07-01 @ 20:58:04
Postat av: jokke

Johan du glömde din lilla fula ovana till. Du vet den där när du tar dig på ditt könsorgan!

2007-07-11 @ 17:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0