Syskonkärlek

Jag sitter i tv-rummet och äter köttfärssås för andra dagen i rad. Min syster Jonna donar i köket:

Jonna:
Men vafan, måste du alltid ta in mjölken till tvn?
Jag: Jag har ingen mjölk här. Du vet ju att den är slut.
Jonna: Jaha? Men hur jävla svårt ska det vara att gå ner och handla då?
Jag: Jag har inget behov av mjölk, du får gärna gå ner och köpa det om du behöver.
Jonna: Nae fyfan. Du har ju mammas Konsumkort.
Jag: Ja, men säg till om du vill låna det.
Jonna: Så jävla lat. Du hade ju hela gårdagen på dig.
Jag: Jag träffade ju Ida, sen lagade jag mat och sen var jag i Stora Rör.
Jonna: Men vafan, det är ju skitigt i diskmaskinen! Varför sätter du inte in för?
Jag: Jag tömde och satte in igår! Ska du säga förresten, du som aldrig sätter in!
Jonna: Men vafan jag hängde upp tvättten igår!
Jag: Gå till menskliniken eller nått.
Jonna: Ja...

Kommentarer
Postat av: joppa

"Menskliniken"
HA! HA! HA! HA!
Livsfarligt att säga till en syster/tjej

2007-07-24 @ 00:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0